zaterdag 22 mei 2010

Luilakzaterdag in de OBA







Vanochtend twee toeters gehoord; het wa 5 uur. Toen ik de straat uitfietste (8.40) lagen er veel toiletslingers in de wat ze bij ons voortuinen noemen. Kortom: luilakkers waren actief.Niet al te actief gelukkig,zoals die in 1958 (zie photo) en ik me vaag herinner. Nu, in ODE, werk ik aan 23dingen-Twitter, WorldCat (op mijn dashboard geplaatst) en een creatieve gedachte op Rob's verzoek het daglicht laten zien.Bij twitter-dat natuurlijk weer veel leuker is dan gedacht- me nog ontwikkelen in het vinden van interesante Twitteraars.Ben nu volger van verschillende Krantentweets. Ben steeds meer overtuigd dat bibliotheken de stap moeten zetten naar de klant-je moet de website of het materiaal niet meer centraal zetten, maar de weg er naar toe!


Ik wens jullie mooie Pinksterdagen-al dan niet aan het werk-toe, met veel Vurige Tongen!
(Je zou de afbeeldingen ook nog zelf moeten kunnen plaatsen, want nu is het rommeltje.Jullie zien: luilakactiviteiten, fietsen in Noord en Vurige Tongen)

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.