zondag 6 maart 2011

Peuleschillen (of:Peulen schillen ?)


Mijn huidige groep 23bibliotheekdingen doet het goed.Niemand loopt nog achter-er loopt er zelfs al een voor de tropen uit. (is ook knap: voor de tropen uitlopen)Maar nu moeten ze met Flickr aan de slag. Bij mij was dat bijna een breekpunt.Maar ik ben niet zo van de fotografie.Zet mij neer met de beste camera en mijn zwager met een kodak instamatic op dezelfde plek en zijn foto is beter.



Knippen en plakken gaat me beter af-dat komt , ooit hadden wij bij de OBA een obstinaat personeelsblaadje en daar moest je helpen bij de lay-out.Ook dat ging me niet goed af, want ik lijd aan " te vlug en daardoor slordig" (rapport 2e klas Lagere School, Juffrouw Bartels).Maar de map " Knipen en Plaken boekje Open" heb ik wel goed bewaard. En nog steeds:
Title:
Year:
1977-...
Organization:
Publisher:
Amsterdam
Size:
.. cm

Google books













Afijn, wat is de boodschap van dit blog: Flickr kan je aardig dwarszitten. Maar als ik het niveau van mijn huidige dingetjes inschat is het voor jullie een (Rineke Tineke) Peuleschil
RTP: versje van Annie M.G.Schmidt,vertolkt door Hetty Blok, 1958 ?)

O ja: neem aub een kijkje op www.ochtendhumeur.com en nog beter: volg ons daar!

Geen opmerkingen: