vrijdag 11 maart 2011

Bericht aan Mijn bloggende Cursisten!




Vrienden, een rondgang langs jullie maakt me vrolijk en soms ook onrustig. Bij de meesten zit de gang en wil er goed in, anderen hebben wat moeite met de verwerking van het wekelijkse Nieuwe Ding. Dat kan sprak de ervaringsdeskundige.Blijf niet te veel hangen in Dingen die je niet helemaal kunt uitvogelen of doorgronden-maar meldt dat wel op je Blog! Dan weet ik dat tenminste.Ga daarna gerust door naar het volgende Ding.En kom eventueel later terug bij dat wat eerst niet kon .


Verder: wil iedereen uit mijn groep elkaar gaan volgen ? Dit is een opdracht! Daardoor kun je profiteren van elkaar: de een is goed in design-aankleding van zijn of haar blog, de ander is inhoudelijk sterk, een derde vanwege affiniteit goed met bv Flickr. Je kunt elkaar ook vragen stellen.Concentreer je niet alleen op jezelf en je eigen Blog.


En als laatste: ik zal steeds vragen wat een Ding voor jou persoonlijk betekent en wat je er mee op je werk of voor de bibliotheek kunt of zou kunnen. Het doen van een Ding is niet voldoende, je moet ook over de achtergronden en toekomst nadenken.dat hoeft niet super uitgebreid, maar laat het wel zien.




In juni is het leed geleden en kun je de Dingen die je het meest aanspraken verder uitwerken.Succes!

1 opmerking:

Biebstreken zei

Leo, ik hoor helemaal niks van je! Ben je nog actief als coach? Heb zelf ook een poosje 'pauze 'gehouden -met 23 dingen dan-. Ik zou graag wat feed back willen krijgen!
groet, Connie F.