donderdag 11 november 2010

vorderingen bij mijn volgelingen

Zo juist alle blogs gevolgd van mijn 23dingen cursisten. Dat komt bij bijna iedereen wel goed. Maar ik zie wel spanning bij een aantal om bij te blijven-drukte op het werk, thuis zetten je al gauw op achterstand, plus natuurlijk-we zijn bibliotheekmedewerkers bij sommigen de neiging zich veel te diep in de materie te storten. Vooral merk ik wel, omdat men het leuk, interessant vindt.
Ook merk ik dat jullie steeds meer naar de bibliotheektoepassing van de "dingen"kijken, en minder naar de persoonlijke kant-en dat is ook goed.
Wat ik nu nog graag zou zien, is dat jullie elkaars blog wat meer gaan volgen, want ik zie wel erg weinig reacties op elkaar. Ik kan niet nagaan of jullie erg op jezelf werken-of elkaar gebruiken om verder te komen. Aan de reacties op dit blog zie ik wel hoe het wordt opgepakt.

Succes verder!

Geen opmerkingen: