vrijdag 26 november 2010

Update van uw cursuscoach


Beste lezertjes,

terecht gaf een van jullie aan dat ik de laatste tijd zelf te weinig blog.Ik zit wel veel op Facebook, maar vergeet dit blog.Afgelopen dinsdag is er een coachesbijeenkomst geweest met Rob Coers en wim Polling. Iedere deelnemer is natuurlijk flink over de tong gegaan en uitgebeend.Met mijn groep valt het allemaal nogal mee-ik verwacht dat jullie allemaal de eindstreep zal halen, en dat is een bijzonder goed resultaat.Maar dan moet er toch wel flink doorgerkt worden, want die eindstreep is half januari. Kortom: een heel vervelende Kerst-en Oud & Nieuw hebben jullie voor de boeg, als je niet flink doorzet. Ik hoop dat jullie mijn melige bui doorhebben.

Op mijn verzoek elkaar wat beter te gaan volgen is helaas nauwelijks gehoor gegeven.Dat is wel jammer, want bij sommigen kun je echt heel mooie dingen zien, die jezelf kunnen helpen.Niet iedereen is even goed bij de afzonderlijke dingen-en dat is te begrijpen-je hebt met het ene Ding meer affiniteit dan met het ander.Maar probeer in je blog aan te geven hoe en wat je met het betreffende Ding-het lijkt wel een geheimschrift- gewerkt hebt-dat is belangrijker dan eindeloos zitten pielen om " het" op zijn plek te krijgen. Het is voor mij (en later Rob) de beste methode om te zien hoe je met de Cursus omgaat.


Een groep heeft vrijwel in zijn geheel opgegeven-dat is voor Coach Marleen heel treurig. Omdat Marleen een echte Sociale Netwerker is, zal zij nu als een soort extra coach bij problemen gaan fungeren. Dus volg haar ook; ze is ook technisch heel vaardig. Zie bv:twitter.com/marleenverm of zet een rss op haar coachgroep-zoals je ook bij mij hebt gedaan natuurlijk.

Komende week is een pauzeweek-dus veel kansen om weer bij te komen met je evt. achterstand.

Ik hoop en verwacht echt dat jullie het gaan halen, dat zou geweldig zijn. Ik zeg dus met The Spencer Davis Group: Keep On Running.
A.s. dinsdag ga ik jullie weer critisch volgen. Succes!

7 opmerkingen:

Leo zei

Dus wel even in mijn archief van november kijken svp!

biepmiep zei

Hoi Leo (e.a.)

De cursus moet er echt ff tussendoor. nu bijvoorbeeld heb ik nog een uurtje voor ik met vrienden ga eten, dus ik dacht laat ik even mijn "google earthding" afmaken, zou liever de krant of een boek lezen. Dank voor je opbeurende woorden en ik ben blij dat we een stopweek hebben, zonder de stopweken zou ik nu hopeloos achter lopen, want aan mijn sint surprise heb ik ook nog niets gedaan. Succes allemaal die dit leest nog ff volhouden. groetjes Joke

Joke

Maria Panagia zei

Hoi Leo,
Een opbeurend woord is af en toe wel nodig. Ik heb Marleen al opgesproken. Zeker voor haar treurig. Het kost tijd, maar we houden nog vol tot half januari.
ALvast fijne Kerst, zie je op Twitter of Facebook en anders gewoon bij het Kerstgebeuren bij La Place.

eveline zei

Ook dank van mij voor de opbeurende woorden! Ben weer een beetje afgedwaald maar heb goede voornemens de cursus weer goed op te pakken, beginnend met deze reactie!

eveline (etob)

vriesenmeer zei

Hallo Leo,
Tussen alle werkzaamheden door volg ik vanalles. Zo ook kom ik op jou blog (en natuurlijk op je boekenblog,die zelfs in mijn lijstje favoriete blogs staat en waar ik onlangs in werd gememoreerd, waarvoor dank).
Ik probeer ook het tempo te volgen van de cursus, het vordert wel, maar ik ga niet hard genoeg. Ik hoop zo dat ik ineens een sprong kan maken..de rustweek helpt wel!! Hart en riem, dank daarvoor.

Iris zei

Hallo Leo

Dank voor je opbeurende woorden. Als je er elke week een paar uurtjes aan besteed is de cursus echt wel te doen. Ik denk dat ik veel dingen niet zal gebruiken maar alles is leuk om er wat van af te weten.

Groetjes van Sail

mikado zei

Nu ook weer een griepje tussendoor. Net nu het wat rustiger was op 't werk.
Bedankt in ieder geval voor jouw positieve support. We gaan het halen :)...
groetjes Caroline