zaterdag 30 januari 2010

weer wat geleerd!


Namelijk: hoe in je eigen weblog te komen. Toch via blogger.com en je google-account.Nou, nu moet ik aan de slag om zelf iemand's blog te gaan volgen.
10 minuten en een hulpgesprek met Dimitar later: ik volg nu de helegroep die onder Beschermengel valt-behalve Uitproberen, want die is nog aan het uitproberen;zoals ik weer een afbeelding toevoegen heb uitgeprobeerd-nog niet het web maar via opslaan en uploaden. Je begrijpt: dit is een van mijn favoriete boeken.

5 opmerkingen:

Martje zei

Mooi dat het gelukt is. In eerste instantie is het even zoeken vond ik maar als je de weg eenmaal weet gaat het prima:)

Sonja zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sonja zei

Zo zie je maar weer. Hoe krijg ik het voor elkaar! in plaats van het te versturen gooi ik het weg....
Wou je zeggen dat je een leuke blog hebt en dat ik er jaloers op ben. Het ziet er goed uit. Ik moet nog veel leren.
groet, Sonja

beschermengel zei

"weer wat geleerd"
zo zie je maar zelf uitzoeken en met collega,s praten.Je hebt eigenlijk geeneens een coach nodig.
Maar ik ben er toch dus als er wat is.
Ga vooral zo door en veel blogplezier.
Beschermengel23(Helga)

Leo zei

Een week later-en geen moment aan 23dingen kunnen werken.Maar nu en morgen ga ik weer verder, want Netvibes, RSS-dat wil ik nu wel eens meemaken.Ik heb door bij Helga op Netvibes te drukken al heel wat dingenvrienden gevonden.Maar nu ga ik me zelf eerst aanmelden.