woensdag 20 juli 2011

Alle 13 goed!



Als coach ga ik morgen met een trots gevoel naar de afsluiting van de 23dingencursus:al mijn cursisten zijn geslaagd.Hartelijk gefeliciteerd dus allemaal! Jullie hebben alle 23 Dingen opgewekt,zuchtend, steunend,geïnteresseerd afgemaakt en daar van alles over geschreven dat ik vrijwel steeds geïnteresseerd,steunend, zuchtend en opgewekt heb gelezen.Zo nu en dan moest ik sommigen van jullie een beetje steunen,maar eigenlijk liep het op rolletjes.In de afsluitende bespreking praten we na, maar we vieren toch vooral een klein feestje.Ik hoop dat jullie even opgewekt, steunend,zuchtend en geïnteresseerd verder blijven gaan op de weg van de veel meer dan 23 Dingen.En dit Blog...nee, daar schrijf ik niet meer op-jullie weten me te vinden: Facebook en twitter ook wel,en : iedere woensdagochtend bij Radio AmsterdamFM, tussen 9-11, bij het Ochtendhumeur!

Met de hartelijke groeten van jullie coach, die ook nog steeds in grafische media geïnteresseerd is!

Geen opmerkingen: