dinsdag 22 februari 2011

12 nieuwe cursisten gevolgd


Ik ben leeg, moe en heb pijn in mijn vingers want heb vanmiddag kennisgemaakt met de blogs bvan mijn 12 nieuwe cursisten bij 23dingen. maar hier zit wel een goedgemutste coach hoor.Iedereen is #ding3 gepasseerd en meer dan de helft heeft #4 al geregeld. Mooi vormgegeven blogs met op één na overal ruimte voor reactie. Wil je dat nog even in orde maken ? en dan: wil iedereen uit deze groep elkaar en vooral mij gaan volgen ? En wel zo snel mogelijk ?

Eind van de week kijk ik hier verder na, maar ik ga opgewekt deze coachperiode tegemoet.

Heb van twee cursisten iets op Facebook en Twitter gezet dus zoek dat maar op bij Facebook/leowillemse en Twitter/leowillemse1952 . En morgen zo ver mogelijk allemaal luisteren naar een kleurrijke uitzending van het Ochtendhumeur door jullie coach en bibliotheekvriend Leo

Geen opmerkingen: