donderdag 30 september 2010

Vorderingen....


vandaag mijn cursisten weer eens gevolgd, en mijn commentaar bij ieder achtergelaten.Talent genoeg in deze club.Een paar moeten nu wel even aan het werk, want anders komen ze in tijdnood. Maar nog geen alarmbellen. Het is aardig om te zien hoe iedereen hetzelfde doet en toch helemaal anders. Ik heb nog steeds goede hoop jullie alle 9 -Eveline,Cissy,, Diana,Joke, Caroline,Annemiek,Vivien, Marjan en Wim-naar de eindstreep te brengen. O ja, willen jullie via het algemene 23dingen-blog bekijken met wie je deze groep deelt en je medegroepsleden ook gaan volgen ?

3 opmerkingen:

mikado zei

Hoi ik volg via RSS. groetjes Mikado

Vivien zei

Hoi Leo, ik volg het ook via mijn Google Reader.

Leo zei

Dan is het goed, dat volgen. Bij jullie weet ik zeker nu geen alarmbel te hoeven gebruiken...Nu de anderen nog...