vrijdag 9 april 2010

Bijschrijven....

Pasen, werken, me vermaken met oude media als cabaret en popmuziek-het heeft deze twee weken 23dingen aardig dwars gezeten.Wèl nadrukkelijk op facebook en hyves aanwezig geweest.je kunt blijkbaar niet op drie paarden wedden. Nu ook weer haast: want moet om 9.30 beneden zijn voor briefing en daarna gesprek met Heliomare-medewerkers van de OBA. Daarom ook geen plaatjes, mar wel verder a.s. maandag-want hoe ik zaterdag, tijdens mijn diensten verder kan gaan is me onduidelijk.Maar: Ik kom er echt wel (op terug)!

3 opmerkingen:

beschermengel zei

doe rustig aan want deze week is volgens de 23 dingen agenda PAUZE week.suc6 verder.

beschermengel zei

Hoi Leo
Hoe gaat het nu met de dingen?
ik lees helemaal niets meer van je.

Leo zei

Ja engeltje, je hebt het door, het gaat niet goed hier.Ik blijf hangen en thuis kom ik er niet aan toe.Thuis is thuis denk ik steeds en dan duik in andere(sociale) netwerken.Ik hik tegen het twitteren aan.Maar goed, maandag 3 mei rooster ik 2 uur in!