dinsdag 9 maart 2010

Bijpraten en bijwerken


Jan Pieter Heije-van de straat in de Kinkerbuurt, jawel!(en nu gewoon van het web ge-upload)

Zo verstrijken de dagen ; van donkere, koude ochtenden waarin ik met lichten aan naar de OBA of AmsterdamFM fiets, zitten we nu ineens in het begin van de Lente.Maar ook in maart kan het nog aardig te keer gaan. Luister daarom naar mijn gedicht morgen bij AmsterdamWordt wakker van J.P.Heije (of luister terug, want we hebben zulke aardige uren te gaan!)

Ondertusschen scheurt het leven door, en sneeuwen de 23dingen een beetje onder.Gelukkig valt mijn echte werk ook onder deze cursus. Het sociale aspect van bloggen, ja dat heb ik nu wel door.Met een goede (beeld-en geluid)redacteur draai ik vol vertrouwen van alles in elkaar-geen twijfel.Misschien is dat mijn/onze OBA-toekomst ? Echt sociaal bloggen doe je niet alleen.

Muziek tijdens dit gezwoeg : Radio6, de Zwarte Lijst,deze week, samengesteld door luisteraars van radio 6. Mijn keuze: Aretha Franklin,Ray Charles, Junior Walker,Stevie Wonder, Miles Davis en de rest ben ik al vergeten.

2 opmerkingen:

beschermengel zei

ondanks alles blijf ik je volgen
ook al heb ik weinig tijd.
Tijd maken is volgens mij Ding 24.

collegablog zei

@bloggende Willemse, leuke site van jouw koor "blauwe maandag"het duurde even voor ik jouw reaktie op mijn blog tegen kwam. Ik meen je te herkennen onder een hoed. (en ja, het was o.a. die schilder)succes met de 23 dingen.Johfra